Anak Zahid Hamidi, Nurul Hidayah Pertahan Pensyarah Yang Dikatakan Hina B40, Sindirannya Terhadap Pelajar Terbabit Buat Orang Ramai Tidak Keruan

Isu membabit kan seorang pensyarah di sebuah IPT gara-gara merendah-rendahkan keluarga pelajarnya mendapat perhatian meluas daripada warganet serta individu berpengaruh di media s0sial.

Nurul Hidayah pertahan tindakan pensyarah

Tidak ke tinggalan, anak kepada PresidenUMN0 iaitu Nurul Hidayah Zahid juga tampil dengan kenyataan nya berhubung insiden yang tular.

Walaubagaimanapun, dia berada di belakang pensyarah berkenaan kerana beranggapan tindakannya itu wajar.

“Sikit2 letak kat SOCMED”

Menurutnya, di zaman media sosial ini memang kalau boleh segala masalah ingin dikongsikan sehingga tanpa sedar telah mengaibkan pensyarah sendiri.

Jadi, dia meminta orang ramai terutamanya pelajar di luar sana agar menggantikan rasa sedih atau kecewa itu sebagai satu tenaga untuk membakar semangat.

“Realiti lagi teruk, habis kalau kena marah dengan bos nanti pon letak dekat SOCMED ke macam mana? Kau rasa nanti majikan nak tak ambil pekerja macam tu? Sikit2 letak kat SOCMED.”-Nurul Zahid.

Selain itu, Nurul dalam kenyataannya berpendapat bahawa pensyarah berkenaan sebenarnya tidak bermaksud untuk menghina golongan B40, sebaliknya mengutamakan kesungguhan pelajar untuk mencapai apa yang mereka mahukan.

SUMBER:(Nurul.Zahid)/Redaksi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a Reply

Your email address will not be published.