Puteri Sarah dedah perbualan Wassap wanita ‘kaki s0ndol’ . Isi kandungan buat dia sendiri geli nak baca

PETALING JAYA – Selepas empat tahun memendam rasa, pelakon Puteri Sarah akhirnya mendedahkan identiti wanita kaki sondol yang selama ini menjadi pengacau, sehingga perkahwinannya dengan pelakon dan juga pengarah, Syamsul Yusof berantakan.

Sarah atau nama lengkapnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, 36, berkata wanita terbabit ialah Ira Kazar yang juga anak kepada pelakon, Kazar.

Kata ibu kepada dua cahaya mata itu, selama ini dia hanya mendiamkan diri apabila diganggu Ira yang bersembunyi di sebalik puluhan akaun Instagram palsu serta komen-komen yang menyakitkan hati.

“Assalamualaikum. Dari dahulu sampai sekarang saya diganggu dengan akaun-akaun palsu, diganggu dengan komen-komen menyakitkan hati. Tapi saya bersabar.

“Awak ganggu mental saya dari 2019 lagi. Sampai kami (Sarah dan suami) tidak tinggal sebumbung. Tidak puas hati lagi ke? Bila kami berbaik, awak ugut suami saya pula,” ujarnya.

Menerusi hantaran yang dimuat naik dalam Instagram itu juga, Sarah memberitahu dia telah menerima satu berita menyakitkan hati ketika sedang sibuk membuat persiapan untuk mengerjakan ibadah umrah.

Luah pelakon drama Melastik Ke Hatimu itu, selama ini dia mendiamkan diri kerana mahu menjaga nama baik keluarga. Namun akhirnya terpaksa mendedahkan perkara tersebut selepas mendakwa Ira telah mencabar tahap kesabarannya.

“Selama ini saya diam sebab mahu jaga nama baik keluarga. Tapi kali ini awak sudah melampau. Siap cakap tentang anak-anak saya. Awak orang luar tidak perlu masuk campur.

“Cukupkan awak ganggu saya. Empat tahu saya menanggung,” katanya.

Bersempena bulan Ramadan yang mulia, Sarah turut mendoakan supaya Ira bersama suaminya, Syamsul diberika hidayah oleh Allah SWT.

“Di bulan baik ini, saya doakan kamu berdua, Ira Kaza dan suami saya (Syamsul) diberikan hidayah. Berhati-hati doa orang yang teraniaya itu Allah SWT akan makbulkan lebih-lebih lagi di bulan puasa,” katanya.

Dalam beberapa hantaran berbeza, Sarah turut berkongsi tangkap layar puluhan akaun Instagram palsu yang didakwa milik Ira.

“Penat nak sekat. Kadang-kadang tak sedar. Tahu-tahu dah penuh komen awak ganggu saya dalam Instagram,” katanya.

Sempat memberikan ‘tarbiah’ kepada Ira, Sarah menasihati gadis itu supaya jangan terlalu berharap pada harta suami orang seperti perempuan tiada maruah.

“Memang tidak ada maruah ke ‘hadap’ suami orang? Sebab nak harta dia? Pergilah bekerja. Saya sendiri pun bekerja dan cari duit sendiri.

“Jangan ambil jalan mudah minta duit pada suami orang,” katanya.

Sekadar info, sekitar Februari lalu, Sarah mendedahkan bakal menngambil tindakan undang-undang terhadap seorang individu selepas lama memendam rasa dan bersabar.

Sarah bagaimanapun enggan mendedahkan indentiti individu dan punca tindakan serius tersebut terpaksa diambil.

“Akhirnya, nak sangat s4man orang yang saya dah lama nak s4man. Ya jumpa kau di mahkamah,” tulisnya.

Puteri Sara juga menerima DM dari orang yang tidak di kenali

Dalam perkongsian terkini, Puteri Sarah ada memuat naik perbualan ringkas yang di percayai milik Ira Kazar di IG story.

“Semalam, benda geli macam ni pun nak bagi dekat orang yang you tak kenal. Cukuplah you pernah share dengan I sebelum ini. Orang tak ada maruah macam Ira Kaza memang suka tunjuk ‘screenshot. wasap nak bagitahu bangga achivement dia dapat ambil suami orang. Tahniah! Ty je ke kau mampu?”

“Cuba Beritahu Saya Dia Curang Yang Macam Mana? Orang Lelaki Kan Boleh Kahwin Empat, Mana Ada Istilah Curang?, Lainlah Kalau..

Kazar Saisi pernah memberi respon mengenai anaknya dahulu. Jom tengok apa respon Kazar pada masa itu.

Dakwaan itu mula berlegar-legar di media sosial sejak beberapa hari lalu hingga mencetuskan pelbagai spekulasi terutama mengenai perihal rumah tangga pengarah terbabit.

Mengakui tidak tahu-menahu mengenai dakwaan itu, Kazar atau nama sebenarnya Kazaruddin Saisi, 60, berkata dia selalunya menjadi individu terakhir yang akan mengetahui mengenai apa-apa gosip atau kontroversi mengaitkan anaknya itu.

“Saya tak tahu mengenai perkara itu. Selalunya saya akan jadi orang terakhir yang tahu jika ada apa-apa yang berlaku.

“Banyak benda yang saya tak tahu mengenai Ira. Memang kami duduk serumah tetapi kami tak pernah duduk bercerita.

“Malah kami jarang berjumpa sebab dia selalu duduk di dalam bilik sahaja,” katanya kepada mStar.

Selain itu, Kazar turut mempersoalkan tuduhan curang yang dikaitkan dengan anaknya itu.

Kazar berkata, tuduhan curang tidak boleh sewenang-wenangnya digunakan sungguhpun pengarah berkenaan selesa berkawan dengan anaknya.

“Cuba beritahu saya dia curang yang macam mana? Orang lelaki kan boleh kahwin empat… mana ada istilah curang?

“Melainkan kalau mereka pernah bersekedudukan, barulah saya anggap curang.

“Kalau setakat berkawan, ia tak kenalah…” katanya.

Dalam pada itu, Kazar juga memberitahu dia enggan mencampuri urusan Ira kerana menganggap anaknya sudah cukup dewasa untuk membezakan perkara baik dan buruk.

“Saya pun tak boleh nak campur urusan mereka sebab Ira sendiri umur sudah lebih 21 tahun… sudah bukan dalam tanggungan. Saya dah tak larat lagi untuk nasihatkan dia. Dah buat macam-macam… sampai dah tak larat nak layan gosip-gosip tentang dia.

“Kalau masalah hati dan perasaan macam mana kita nak campur? Kita semua pernah bercinta, kita tahu masa bercinta semuanya manis. Orang lain dah tak boleh nak campur. Saya tak mahu cakap lebih-lebih nanti jadi fitn4h,” katanya.

Sebelum ini, nama Ira menjadi sebutan netizen apabila dia memuat naik video menari dengan aksi yang menghairahkan.

Malah gadis ini juga pernah menjadi buah mulut netizen apabila gambar dia mencium pipi seorang jejaka tular di media sosial.

Tindakan gadis berusia 24 tahun ini membuatkan nama bapanya turut terpalit dengan isu berkenaan.

kredit: KOSMO! ONLINE, IG Puteri Sarah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.