“Mintak dijauhkan lah” Anak disamakan dengan lra kazar, Mua terkenal Tampil bersuara

Anak sulung jurusolek popular MUA Bellaz, Iris Alisya mendapat perhatian netizen kerana wajahnya dikatakan seiras wanita kontroversi, Ira Kazar.

Menerusi video pendek di muat naik di akaun TlkTok miliknya, asalnya Bellaz hanya mahu menunjukkan hasil solekan sempurna pada mereka berdua.

“Nampaknya pewaris muabellaz semakin mewarisi, Eica, tulisnya.

Namun lain pula jadinya apabila ruangan komen dipenuhi dengan netizen yang mengatakan anaknya begitu menyerupai wanita di dakwa kekasih pengarah, Syamsul Yusof itu.

Rata-rata netizen menyatakan rasa terkejut melihat wajah Alisa atau nama manjanya Eica.

 

“takut nak cakap mcm ira kaza. bukak komen
ramai yg cakap”
“Muka ja iras? Ira Kazar.tapi perangai in Sha Allah dakkk.. eica anak yg bai dan solahah”

“otak aku sekarang dk napak Ira kazar”
“awat muka macam ira kazar”
“baru nk komen muka eica mcm ira kazar, rupanyaaa bukn aku sorang ja perasan lagutu”

“mcm kembag ira kazar dh ical”

Bagaimanapun ada juga yang kurang bersetuju dan
mengatakan Eica kelihatan lebih cantik.

“Yg komen mcm ira kazar tu pls lah, adik ni lagi
lawaaaaaaa dari prmpuan tu”
“Omgg segakkknyaa”

Sumber : Gempak

Nama pelakon Puteri Sarah Liyana hangat diperkatakan selepas mendkwa kekasih kepada suaminya, Syamsul Yusof iaitu Ira Kazar menjadi orang ketiga dalam rumah tangga mereka.

Tidak cukup dengan itu, baru-baru ini pelakon wanita itu memfailkan sam4n kepada lra Kazar dan orang ketiga tersebut diperintahkan oleh pihak mahkamah untuk tidak menganggu Puteri Sarah di media sosial.

“Kalau awal-awal dia buat macam tu..mungkin aku marah. Mungkin akan pertimbangkan. Tapi awal-awal kau dah buat macam-macam, serang mak mentua aku.

“Selepas kena block dengan mak mentua aku, dia kacau pula adik-adik Syamsul. Apa benda”luah Sarah dengan nada kesal.

Menurut Puteri Sarah, dia turut mengatakan ramai warganet mempertikaikan dirinya menolak dan menghalang suaminya, Syamsul Yusof daripada berpoligami

Pun begitu, ibu kepada dua orang cahaya mata ini tidak kisah sekiranya berpoligami namun biarlah faham erti tersebut.

“Semua orang kata saya halang poIigami. Rasulullah SAW (Nabi Muhammad) sendiri berkahwin lain selepas kewafatan Siti Khadijah. Para lelaki di dalam ini (Instagram) tolong dengar baik-baik.

“Rasulullah tak suka Fatimah az-Zahra (anaknya) dimadukan. Jadi korang baca dulu dan fahamkan. Jangan main cakap kata lelaki boleh kahwin empat. Lagi satu, kalau lelaki nak berpoligami cari keturunan yang baik-baik. Cari bakal isteri yang baik.”terangnya.

Dalam masa yang sama, Puteri Sarah meluahkan kehairanan apabila dikacau oleh pihak ketiga seolah-olahnya dirinya merupakan orang luar.

“Sepatutnya, saya yang pergi hentam, ganyang dia. Tapi, dia yang hentam saya macam saya ambil suami dia. Ini sudah terbalik,”ujar Puteri Sarah.

Untuk rekod, Puteri Sarah dan Syamsul Yusof diijabkabulkan pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam serta Sumayyah. Malah, Puteri Sarah sendiri mengakui dirinya sudah tidak tinggal sebumbung dengan Syamsul.

Sumber : OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.