“Sudah Dapat info dia” Baru je Kanda yusuf bersuara, Netlzen ‘B0ngkar’ latar belakang lelaki ini

Sejak kebelakangan ini, semakin ramai berani memuat naik video penghinaan agama di media sosial yang dilihat sengaja membangkitkan kemar4han ramai.

Terbaru, pendakwah selebriti PU Syed atau Pencetus Ummah Syed Bakri Al-Yahya memuat naik semula sebuah video seorang lelaki menghina Islam dan Nabi Muhammad S.A.W.

Mohon PDRM cari sampai dapat makhluk ni..

Dahsyat sungguh mulut puaka dia ni menghlna Rasulullah Sallallahu ‘Alaihi Wasallam. Jangan bila dah dikutip baru tunjuk kad sakit mental.

Menerusi video tersebut dilihat seorang lelaki berpakaian t-shirt hitam seolah-olah sedang bertanyakan soalan kepada masyarakat beragama Islam.

Pun begitu, soalan lelaki tersebut seolah-olah mencabar dan menghlna agama di mana dia menyamakan Nabi Muhammad sebagai seekor kambing babi selain Allah.

“Aku nak tanya pada Melayu Islam yang babi, Nabi Muhammad kau itu sebenarnya kambing babl. Allah kau itu babi. Islam kau itu siaI. Sekarang aku nak kau try (cuba) jawab dengan aku dulu,”ujarnya.

Perkongsian video berdurasi tiga puluh enam saat itu berjaya membangkitkan kemar4han ramai apabila lelaki berkenaan mengna agama, lebih-lebih lagi mengaitkan ia dengan binatang ‘khinzlr’.

Malah, ada yang berharap agar pihak berkuasa seperti Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengambil tindakan serius terhadap kes penghinaan sebegini yang dilihat semakin melampau.

Antara komen netizen yang lain.

Ustaz kalau PDRM tak kutip manusia ni dah tentu orang Islam tau nak buat apa pada makhluk ni nak bagi tau pada semua Nabi Muhammad sudah wafat sapa2 yang menghina Nabi kita Muhammad (SAW) tidak ada pengampunan dari Allah nerakalah tempatnya

Astagfirullah. Kalau membencl diam2 sudah tak perlu nak hlna kepercayaan orang lain. Moga Allah beri petunjuk pada hamba Allah ni. Sombongnya duduk pon menumpang atas bumi Allah.

Dia sendiri islam knp dia hina agama sendiri. Astaghfirullahalazim. Dunia dh tenat sangat. Semakin menjadi.

Ini Respon Kanda Yusuf Azmi:

Astafirullahalhazim Subhanallah..

Kalau kau benci sangat pada Islam pun , Kau jangan kurang ajar dan bladap sangat…

Kau sedar ke siapa yang kau hina????

Baginda Nabi Rasulullah s.a.w ..
Itu pemimpin kepada Umat Manusia dan Umat Islam…

Kau hlna Nabi aku..
Ibarat kau slat slat Jasad Aku..

Inshaa allah matl kau bukan di tangan aku..

Tapi Allah pasti takkan biarkan kekasihnya di hina..

Kau kan minta matl..
Aku hantar SEMUT dan LABAH LABAH keluar..
Kau HADAM puas puas..

Lihat pada yang ramai.
ramai lihat pada yang satu.

Menjenggah ke ruang komen, netizen dakwa dapat info lelaki berkenaan, tapi masih belum disahkan.

Sumber: Instagram @pusyed_official

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.