Budak BBN Ambil Ksempatan Ats BCL Smasa Iive sambil diSaksi oleh Ank beliau Dikcam Ramai

Selain Billie Eilish, penyanyi popular Indonesia iaitu Bunga Citra Lestari (BCL) turut mengadakan konsert di Singapura pada hujung minggu lalu.

Walaupun bakal masuk usia 4o tahun hadapan, namun dia tetap memberikan persembahan yang cukup bertenaga dalam siri jelajah antarabangsa pertama selepas dunia dilanda wab4k.

Persembahan duet BCL & Ariel Peterpan gamatkan suasana…penghayatan penuh mengagumkan.

Sepanjang konsert yang berlangsung selama 2 hari itu, BCL berjaya membuktikan bahawa dirinya memang penghibur kelas pertama.

Bukan sahaja menyuntik arrangement baru dan segar ke dalam koleksi lagu-lagu ikoniknya, malah kemunculan Ariel Peterpan turut menggamatkan suasana.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by r_cutha2 (@r_cutha2)

Di sebalik desas-desus mengenai dirinya bakal menggantikan Allahyarham Ashraf Sinclair, ternyata penghayatan ketika pasangan penyanyi ini berduet cukup mengagumkan.

BCL terkejut…artis BBNU ambil peluang kucupnya di hujung persembahan.

Namun begitu, detik paling mencurl tumpuan apabila dia tiba-tiba dapat kucupan surprise daripada penyanyi BBNU seberang.

Ketika itu, mereka sedang berduet menyampaikan lagu `Aku dan Dirimu’. Di penghujung persembahan Muhammad Raynald Prasetya atau lebih dikenali sebagai Ray meminta BCL toleh ke belakang, sebelum mengambil kesempatan untuk mengucup pipinya.

Terkejut dengan tindakan itu, Bunga Citra Lestari terus menepuk bahu penyanyi lelaki berkenaan sambil ketawa. Terdahulu, mereka difahamkan memang rapat seperti adik-beradik walaupun jarak usia 14 tahun.

Tak pasal-pasal mengundang kecaman hebat… disifatkan tidak sopan, apalagi depan anak BCL sendiri.

Susulan tularnya aksi panas berikut, Ray telah menerima kecaman hebat daripada rata-ratanya netizen serta peminat.

Ujar mereka tindakan sedemikian disifatkan tidak sopan untuk ditayang secara umum, apalagi di hadapan anak BCL iaitu Noah Aidan Sinclair yang turut hadir menyaksikan.

“Bukan sembarang bocil”
“Kesian arwah suami nya disana. pasti arwah
sedih tgk balu nya jual maruah mcm tu”
“lepas arwah Ashraff meninggal ,cara pakaian BCL pun semakin sksl, ghisauuuuu tengok, aksi pun semakin lincah”

“budaya di indonesia kan lebih keterbukaan”
“Ashraff tinggal kenangan”
“kasian Asraf disana”

“Aril nangis di pojokan liat ini…”
“Mgkin dia anggap maknya…”
“Ariel tak ambil kesempatan”

“Mak mentua pun ada tngok”
“Bila rasa hormat pada org lain dah takafa macam tu laa”

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by lagu populer (@lagupopulernow)

Sumber : viralnewsupdates

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.