“Pilihan Ibu atau Pilihan sendiri” Dkwa svkar buat pilihan, Ini Kata Shuib

Sejak kebelakangan ini, pelawak dan usahawan terkenal, Shuib Sepahtu atau nama sebenarnya Shahmira Muhammad sering menjadi sorotan netizen mengenai kontroversinya yang sedang mengenali hati budi seseorang.

Terbaharu, perkongsian gambar mesra yang dimuat naik oleh Shuib bersama pelakon Zara Zya di laman Instagramnya telah mencetuskan tanda tanya dan persoalan dalam kalangan netizen mengenai status mereka berdua.

Dalam kapsyen hantaran tersebut iaitu ‘nak cakap ya pun tidak, nak cakap tak pun tidak..ianya tengah-tengah. macam mana itu? Tolong jelaskan boleh tak awak? (Zara Zya)’, Shuib seolah-olah buntu untuk membuat sesuatu keputusan.

Malah, perkongsian itu juga turut mendapat maklum balas daripada Zara dimana dia memaklumkan perkara yang mereka rahsiakan bersama telah mendapat persetujuan bersama.

Apa ni?? Korang kahwin jelah!
Susulan itu, perkongsian Shuib dan Zara itu telah mencetuskan rasa ingin tahu dalam kalangan peminat mereka mengenai status hubungan mereka berdua meskipun sebelum ini dua selebriti itu menafikan yang perasaan cinta yang wujud.

Malah, majoriti netizen berharap dua selebriti itu akan dijodohkan bersama kerana mereka seperti merpati dua sejoli yang sesuai untuk mendirikan mahligai.

“BAGAI TEMBIKAI DIBELAH DUA”
“Semoga dipermudahkan segala urusan, aamiinnn”

Alaaa, mesti marketing je ni kan???!
Bagaimanapun, rata-rata menganggap hantaran yang dimuat naik oleh kedua-dua artis tersebut hanyalah sekadar ‘marketing’ untuk membuka cawangan baru Bubblebee.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Sumber : OMM

“Bakal Tamatkan Zaman Duda?” Reaksi Shuib Trlepas Cakap ‘Dia’ Pilihan Mak Dapat Perhatian Rmai

Baru-baru ini, nama Shuib sempat kecoh di media sosial selepas dikaitkan dengan Wan Sharmila. Hal itu berlaku apabila ibu pelawak berkenaan memuat naik gambar bersama aktres tersebut seakan memberi ‘hint’ akan status anaknya.

Namun, ahli kumpulan Sepahtu itu menafikan segala spekulasi dan akui hubungan mereka hanyalah sekadar rakan dalam industri hiburan.

Memang ada tekanan…bila bergambar ada je yang ingat jodoh.

Rentetan kejadian itu, Shuib sebelum ini mengaku kurang selesa kerana namanya kerap dikaitkan dengan ramai wanita selepas pemergian Siti Sarah.

Namun ketika ditemubual pihak Melodi, dia bagaimanapun sudah lali dan tidak kisah dengan perkara tersebut.

Malah, usahawan itu turut berharap agar netizen tidak berlebih-lebihan dalam mencetuskan sebarang spekulasi tentang dirinya.

“Secara jujurnya…saya ada mengenali hati seseorang”

Namun, apa yang curl tumpuan apabila aktor tersebut mengaku sedang mengenali hati seseorang.

Malah, `calon’ berkenaan juga merupakan pilihan ibunya sendiri dan bukanlah dalam kalangan selebriti. Bagaimanapun, Shuib memberitahu bahawa dirinya enggan mengulas lanjut dan akan dedahkan pada umum andai ditakdirkan berjodoh.

“Alhamdulillah Shuib, awak berhak cari kebahagiaan…dapat juga anak merasa kasih sayang seorang ibu”

Menjengah pada ruangan komen di TlkTok, rata-rata netizen turut tumpang gembira dengan pengakuan selebriti berkenaan.

Malah, ramai juga yang sempat menitipkan doa selain berharap agar Shuib mampu bahagia dengan pilihan ibunya.

“kahwin je. demi anak perempuan mu.. kesian tgk dia. alone”
“Lantak die la…..alfatihah buat siti sarah
raissudin…dibaca”
“Kalau kat fb rasanya apa komen dorg sebab tu aku suka tt +ve vibe”

“aku sbg isteri pon xkisah suami kawen lain Ips aku mati.inji ank2 tk terabai je..pilih yg syg ank”
“Alhamdulillah anak2 dapat juga merasa kasih sayang seorang ibu lagi2 baby yg tgh membesar”

“Watie kot sbb semua gambaa watie tu shiub like”
“Ank2 perlu ksih syg ibu tmbh2 smua masih kecik & hidup msti diteruskn.….. bukan dia x syg arwah in shaa Allah bhgia dunia akhirat”

“Alhamdulillah Shuib. Awak berhak cari bahagia. Yang pergi tu dh selesai urusan dia di dunia. Cari pengganti bkn bermakna kita lupa pd yg telah pergi”

“Patah tumbuh hilang berganti. Lumrah dah..”
“Yg ada bini pun senyum lebar menambah…ini kan pulak kamu yg dh setahun solo. Kesian adik tu hari2 suspennnn.”

“rezeki, anak, jodoh, ajal maut tu semua Allah yg aturkan. kita hanya mampu merancang je. kalau itu yg terbaik, maka teruskan lah.”

“Tldak kesah la sape pun jd kan anak2 no 1 ib ..bini boleh ganti anak? tu waris hingga ke akhirat .. semoga dijodohkan dgn org yg baik”
“Alhamdulillah Shuib. Awak berhak cari bahagia. Yang pergi tu dh selesai urusan dia di dunia. Cari pengganti bkn bermakna kita lupa pd yg telah
pergi”

Tonton klip penuh

Sumber : viralnewsupdates

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.