“Masih Waras..” Individu Dkwa Ayah Puteri Balqis Akhirnya Buka Cerita Sebenar

Sebelum ini, Pelakon Puteri Balqis atau lebih mesra disapa sebagai Aqish mendedahkan bahawa dirinya pernah menjadi mngsa ‘gangguan’ ayah kandungnya sendiri. Pengakuan tersebut secara tidak langsung mengejutkan orang ramai kerana tidak menyangka pelakon itu pernah melalui ‘detik hitam’ ketika usianya masih kecil.

Menerusi satu ciapan pengguna di Twitter dikenali sebagai Kamal Aziz, memaparkan foto tangkap layar perbualan dia bersama seorang individu dipercayai ayah kepada Puteri Balqis. Amekaw kepada yang Retweet dan sebar fitnah pasal bapa Balqish. Ni perbualan aku dengan bapa budak 15 tahun tu. Di dalam tangkap layar tersebut, lelaki yang disapa sebagai GG menyatakan bahawa dia telah membuat laporan polis berhubung isu terbabit.

Namun enggan mendedahkan lokasi balai polis tersebut. Sorry uncle tak boleh nak dedahkan balai mana dan sebagainya tapi memang dah buat laporan polis. Dedahnya lagi, dia masih waras dan mengakui tidak pernah terfikir untuk membuat perbuatan terkutuk itu terhadap anaknya. GG masih waras dan wallahi memang tak terniat atau terfikir GG nak buat dan katakan benda-benda keji itu.

Allah Yang Maha Mengetahui segalanya. Foto tangkap layar. pelakon drama Andainya Takdir itu tidak berkongsi lebih lanjut mengenai perkara tersebut namun mengakui sangat terluka dengan kelakuan bapanya. “Apa yang dia buat, sakit. Jadi, saya nak jauhkan diri. Sebab apabila saya hubungi dia pun, nampak ‘chemistry’ sudah tiada “Sekarang ibulah yang jadi ayah. Dia ibu dia jugalah ayah. Hidup saya lengkap, tak rasa kehilangan.

“Sekarang ini, saya cuma ada tiga orang sahaja. Diri saya sendiri, ibu dan pengurus (Fariz),” kongsinya lagi. Tambah Balqis, dia sudah biasa dengan kehidupan tanpa kasih sayang seorang bapa yang boleh diterima daripada ibunya. “Kehadiran ayah ada tapi dia punya usaha itu tiada. Jadi, sekarang ini saya ambil kasih sayang ayah itu daripada ibu. Begitu, dah cukup. Cukup sangat,” ujarnya.sumber ohbulan.

Leave a Reply

Your email address will not be published.