“Balqis masih budak2….tk fikir panjang dulu ke” Azhar Sulaiman tdak setuju Tlndakan Puteri BaIqis

Sebelum ini, Pelakon Puteri Balqis atau lebih mesra disapa sebagai Aqish mendedahkan bahawa dirinya pernah menjadi mngsa ‘gangguan’ ayah kandungnya sendiri. Pengakuan tersebut secara tidak langsung mengejutkan orang ramai kerana tidak menyangka pelakon itu pernah melalui ‘detik hitam’ ketika usianya masih kecil. Menerusi satu ciapan pengguna di Twitter dikenali sebagai Kamal Aziz.

Memaparkan foto tangkap layar perbualan dia bersama seorang individu dipercayai ayah kepada Puteri Balqis. Amekaw kepada yang Retweet dan sebar fitnah pasal bapa Balqish. Ni perbualan aku dengan bapa budak 15 tahun tu. Di dalam tangkap layar tersebut, lelaki yang disapa sebagai GG menyatakan bahawa dia telah membuat laporan polis berhubung isu terbabit. Namun enggan mendedahkan lokasi balai polis tersebut.

Sorry uncle tak boleh nak dedahkan balai mana dan sebagainya tapi memang dah buat laporan polis. Dedahnya lagi, dia masih waras dan mengakui tidak pernah terfikir untuk membuat perbuatan terkutuk itu terhadap anaknya. GG masih waras dan wallahi memang tak terniat atau terfikir GG nak buat dan katakan benda-benda keji itu. Meninjau ke ruangan komen, para pengikutnya di Instagram ada yang bersetuju dengan pendapat peribadi.

Pelakon yang turut mempunyai anak remaja itu selain memberikan reaksi tersendiri. Terdahulu selain sesi temu bual tersebut yang mencetuskan pelbagai reaksi, penampilan Puteri Balqis yang didakwa tidak sesuai dengan usia awal remajanya turut menjadi perhatian sebelum ini di kalangan wargamaya.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Azhar Sulaiman (@azharbsulaiman)

“Salam semua… Semalam Mami disuruh dengar pasal interview ni. ”Lepas dengar few minutes Mami asked my friend to stop it. Dalam kepala Mami terus terfikir… 1-Nothing good will come out from this interview. 2-Takde sapa sapa nasihat dia dulu ke sebelum buat ni? 3-Mak dia ok about this? 4-Reporter pun parut rasa ada tanggungjawab bila tanya ni sebab ada implikasi lepas rahsia terbongkar. 5-Sometimes ada rahsia yang kita simpan sampai mati sebab kerja kita as celebrity. 6-Aib keluarga dan kita perlu kita jaga.”

Leave a Reply

Your email address will not be published.