“Rela Jadi Ank Pngutip Smpah..” Baru je tawaran Brlakon ditarik, Ini luahkan Aqish

Nama pelakon remaja, Puteri Balqis menjadi tumpuan ramai selepas membuat dakwaan mengejutkan mengenai bapanya. Pendedahan itu bagaimanapun tidak disambut baik sesetengah pihak. Ada yang menyelar tindakan Puteri Balqis atau Aqish yang dikatakan membuka aib darah daging sendiri. Remaja berusia 15 tahun ini bagaimanapun tidak gentar dan berkata dirinya tidak lagi takut dengan sebarang ugvtan.

Menerusi satu hantaran di Instagram, Aqish berkata, hidupnya cuma ada ibu. Walau seburuk mana pun ibunya, wanita itulah yang menjaga, memandikan, mencuci najis dan menadah tangan sewaktu dia berlumuran darah ketika saklt. Dia, yang sanggup dihina seperti sampah dan anjing kurap oleh berjuta manusia demi mempertahankan anak sekeji aku. Menurut pelakon ini, dia tidak lagi takut dengan caclan dan hlnaan manusia.

Dia tidak akan patah semangat mendoakan agar ibunya bahagia. Tidak lagi aku peduli pada ugutan sekutu-sekutu kau hari ini, untuk memastikan ibuku malu sepanjang hidupnya. Puteri Balqis juga tidak menyesal mendedahkan perkara sebenar walaupun kebenaran itu bakal ‘membunuh’ hidup mereka berdua. Sebelum ini, pelakon veteran, Azhar Sulaiman yang melontarkan pendapat peribadinya mengenai isu pelakon remaja.

Puteri Balqis yang pernah mengalami gangguan oleh bapa kandungnya sewaktu kecil ternyata meraih perhatian ramai. Mana tidaknya, Azhar menyifatkan pendedahan tersebut adalah satu aib keluarga dan tidak wajar disebarkan kepada umum menerusi media sosial. “Aku lebih rela menjadi anak pengutip sampah yang berilmu, dari menjadi orang kekaya yang dungu,” katanya.

Sebelum ini Azhar Sulaiman hangat menjadi perbualan netizen di serata media sosial akibat pendapat peribadinya berhubung isu Puteri Balqis didakwa menjadi mangsa gangguan bapa kandungnya. Sumber ohmedia.

Leave a Reply

Your email address will not be published.