Engku Emran, Nabila & Erra Hadir Di Majlis Sama, Reaksi Aleesya pula buat Ramai Trsentuh

Sejak beberapa bulan lalu, rumah tangga yang dibina oleh kakak kepada Neelofa iaitu Noor Nabila dan juga suami, Engku Emran sempat menjadi bualan ramai. Mana taknya, foto-foto pasangan tersebut di media sosial dilihat seperti sudah pun dipadam menjadikan ada yang menyangka berlakunya keretakan dalam perkahwinan.
Biasalah dalam perkahwinan ada up and down.

Tengah geram, tak buat apa archive je. Walau bagaimanapun, semua gosip liar tersebut akhirnya ditepis semalam selepas kedua-duanya dilihat sama-sama hadir ke sebuah majlis perkahwinan seorang pakar saham terkemuka. Ketika ditemui pihak media, Nabila sempat menjelaskan tindakannya padam gambar sebelum ini adalah kerana sedang merajuk dan geram dengan suaminya. Satu video 1001 kisah kehidupan.

Di majlis tersebut juga, bekas isteri serta anak kepada Engku Emran iaitu Erra Fazira dan juga Engku Aleesya turut ada bersama. Namun sebuah rakaman daripada rakan media yang sempat tular di TikTok ini malah memaparkan satu situasi yang cukup awkward. Remaja tersebut yang duduk di meja bersama ibunya seakan-akan mempunyai reaksi sedih ketika si ayah dan juga ibu tiri berjalanan beriringan di belakang.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Malaysia Gazette (@malaysiagazette)

Nampak disitu Aleesya sedih macam Erra dulu-dulu dalam cerita Sembilu…Ada maksud yang tersirat di situ ya. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen kagum dengan Erra sendiri apabila terlihat cukup kuat sejak dari dulu lagi. Dalam pada itu, ramai juga berharap Engku Aleesya juga akan menjadi seorang yang tabah seperti ibunya juga. “Sedih tgk muka aleesya.….. Semoga kamu kuat yea nak…Erra mmg steady respect kat Cara dia yg tenang”

“Nmpak disitu aleesya sedih mcm erra dulu2 dalam filem sembilu” “kalu aku jadi erra tak datang la bawak anak duk um makan maggie lagi bahagia” “nampak tak mata Erra Fazira tengok sapa” “yg aku nmpk erra n ank dia yg tgh duduk dan fikir bila nk mkn.xde kna mngena ngan yg tgh berjalan menuju ke pelamin dan yang diatas pelamin.erra dan anknya cantik”. Sumber kisah dunia.

Leave a Reply

Your email address will not be published.